Specialistai

PSICHOLOGO KONSULTACIJOS

Psichologė Birutė Černiūtė-Petraitienė

Psichologė konsultuoja:

  • Jei vaikas niekaip nepripranta lopšelyje ar darželyje. Mažylis rytais skundžiasi galvos, pilvo skausmais, pykinimu.
  • Sunkiai susiranda draugų, labai užsidaręs, liūdnas ir prislėgtas.
  • Dažnai nerimauja, jaučia baimių, vienos baimės keičia kitas.
  • Vaikui niekas neįdomu, jis nieko nenori.
  • Nuolat konfliktuoja su bendraamžiais ir/ar suaugusiais, yra impulsyvus.
  • Sunkiai sukaupia dėmesį ir/ar negali ramiai pabūti - visąlaik turi judėti.
  • Jei broliai ir seserys pernelyg pavyduliauja, konkuruoja ir kovoja.

Galite pasitarti dėl šio ar kitokio Jums nerimą keliančio vaiko elgesio ar savijautos.

LOGOPEDINĖ KOREKCINĖ VEIKLA

Logopedė - Milda Tamulienė

Vaikams su kalbos ir komunikacijos sutrikimais teikiama kvalifikuota logopedės pagalba. Ji įvertina vaikų kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius. Bendradarbiaudama su pedagogais, specialiųjų poreikių vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, lopšelį-darželį aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius vaikų poreikius bei galimybes, ir juos taiko. Konsultuoja pedagogus, specialiųjų poreikių vaikų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos vaikams teikimo klausimais. Logopedė rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui, šalina specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.

KŪNO KULTŪRA

Šokių mokytojos: Diana Blinkova ir Skaistė Elsterytė

Kūno kultūros pedagogė planuoja fizinio ugdymo procesą, dirba sveikatinimo ir profilaktikos srityje. Dirba korekcinį darbą su vaikais, turinčiais motorinio vystymosi sutrikimus, teikia pagalbą vaikams turintiems judesio ir padėties sutrikimus, fiksuoja specialiųjų poreikių vaikų pasiekimus ir informuoja tėvus apie vykdomą korekcinį darbą, vaiko būklės pokyčius, korekcinio darbo pabaigą. Pagrindinė darbo forma yra grupinės ir individualios pratybos.  Bendradarbiauja su pedagogais, kitais specialistais, tėvais, įrengiant ir kuriant aplinką, planuojant darbą grupėse (integruojant kūno kultūros elementus), rengiant projektus.

MUZIKINIS UGDYMAS

Muzikos mokytoja - Gražina Meilutienė

Muzikos pedagogė savo darbą organizuoja glaudžiai bendradarbiaudama su grupės auklėtojomis, pagal pasirinktą vaikų ugdymo programą. Muzikinė vaikų veikla skatinama įvairiomis formomis: muzikos valandėlėmis, savarankišku muzikavimu, švenčių, popiečių, vakaronių rengimu, muzikos pritaikymu įvairioje kitoje veikloje. Ji kuria tokią emocinę atmosferą, kur kiekvienas vaikas jaučiasi pakankamai gabus muzikai, toleruoja vaikų muzikinius gabumus, kokie yra, pedagogei negabių muzikai vaikų nėra. Taip pat numato įvairios muzikinės veiklos formas ir rūšis, parenka įvairių epochų, žanrų, atlikimo rūšių muzikos repertuarą, tinkantį visų amžiaus grupių muzikinei veiklai, individualiai dirba su vaikais ruošdama juos konkursams.

DIETISTĖ Eimantė Naudžiūvienė

Organizuoja maitinimą(si) bei maitinimo(si) stebėseną. Sudaro perspektyvinį bei kasdienius valgiaraščius, technologines korteles, skaičiuoja maisto davinio maistinę ir energetinę vertę, kontroliuoja maisto produktų ir patiekalų kokybę. Nuolat tikrina maisto ruošimo patalpų bei maisto gaminimo reikmenų higieninę būklę. Konsultuoja darbuotojus maitinimo klausimais.

KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS BIURO VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTĖ

Renka, kaupia ir analizuoja duomenis apie vaikų sveikatos būklę, pateikia pedagogams asmens sveikatos priežiūros įstaigų specialistų rekomendacijas dėl vaikų sveikatos bei koordinuoja šių rekomendacijų įgyvendinimą. Teikia išvadas ir pasiūlymus dėl vaikų sveikatos būklės lopšelio-darželio bendruomenei.

Dalyvauja planuojant ir įgyvendinant lopšelio-darželio sveikatos ugdymo programą. Teikia ir koordinuoja pirmosios pagalbos teikimą lopšelyje-darželyje, tikrina vaikų asmens higieną, konsultuoja įvairiais sveikatos ugdymo klausimais.

Informacija atnaujinta: 2024-04-28 17:43:29

Tęsdami naršymą šiame tinklalapyje, Jūs sutinkate su slapuku naudojimo politika. Plačiau